Underbara lördag!

Då var det lördag, ledig helg och solen skiner. Vad mer kan man egentligen begära? 
Sitter i solstolen i skuggan och bara är efter en helt fantastisk promenad utmed Vättern. Grillen är tänd och det vankas lunch. 

Lite grillad korv och gårdagens rester av sparris och fläskfilé. Det ska väl göra att man är laddad för kvällens 25års kalas. 

Igår kom äntligen mina cykelbyxor som jag hade beställt. Så i eftermiddag måste jag ut och testa dem. 
Upp till bevis om det är någon skillnad på byxor från Bontrager jämfört med de från Biltema.

Bild tagen längs promenaden. Det är inte svårt att gå i den omgivningen. 😍

Uppdatering
1.3mil senare kan jag intyga att jag fick vad jag betalade för. Så glad att byxorna passade! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

motettlivibalans.blogg.se

Jakten på ett liv i balans

RSS 2.0