När livet kommer emellan

Denna vecka har varit något av det märkligaste i mitt liv hittills. Min kropp har spelat mig ett spratt och utan att gå in på detaljer kan vi väl säga att jag inte varit på topp. 
Och istället för att sköta kosten när motion inte var ett alternativ så sket sig det också.
Menmen, igår tog jag mig iaf ut på cykeln för första gången på nästan två veckor. Och så skönt det var! Kroppen sa inte ifrån, sällskap av mannen och perfekt temperatur ute. Jag var så lycklig när jag kom in.

Idag är det ledig dag efter att ha gjort midsommarhelgen på jobbet. Vaknade tidigt och bestämde mig för att ta en sväng på cykeln när jag ändå hade chansen.
Det var aningen sega ben efter gårdagen men tydligen orkade jag hålla ett jämnare tempo idag och äntligen kom jag upp på 21km/h i snitt.
Det var ett av mina delmål på denna resa men innan jag bockar av det så måste jag nog nå målet någon mer gång. 
Hur som helst, idag är jag lycklig igen. Nu blir det dusch och in till stan.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

motettlivibalans.blogg.se

Jakten på ett liv i balans

RSS 2.0